Račun
- Kako provjeriti trenutno stanje računa?
- Mogu li primati račune na svoju e-mail adresu?
- Kako mogu dobiti ispis obračunatih usluga?
- Koji je datum dospijeća računa?
- Kako ponovno uključiti privremeno isključen broj?
- Što je mjesečna naknada?
- Što je minimalna mjesečna potrošnja i koje se stavke plaćaju mjesečno?
- Izgubljen je račun za određeni mjesec, kako se može saznati iznos računa i način uplate?
- Mogu li nepotrošenu količinu minuta, SMS poruka ili podatkovnog prometa uključenih u mjesečnu naknadu prenijeti u sljedeći mjesec?
- Mogu li nepotrošeni iznos minimalne mjesečne potrošnje prenijeti u sljedeći mjesec?
- Koji iznos mjesečne naknade plaćam ako postanem korisnik, primjerice, sredinom mjeseca?
- Što učiniti ako smatram da se dogodila greška u obračunu usluga?
- Kako prenijeti broj u ERONET?
- Kako se na računu prikazuju rate za uređaj?
- Gdje se na računu može vidjeti rata za uređaj koji otplaćujem?